1. Special Delivery
2. Heart Art
3. Come On
4. Love
5. See It
6. The Elements
7. Blooming Sounds
8. Forgive Me
9. Majority Rules
10. Feels Good
11. We Got It feat. SIVION, THEORY HAZIT, SOJOURN
12. Made 4 Me
13. Be Free
14. Way Back When
15. Meditation
Rap dookoła świata nie musi oznaczać geografii, ale może również brać pod uwagę różne ideologie. Sharlok Poems to już chyba weteran rapu chrześcijańskiego, zaczynający wraz z grupą LA Symphony, obecnie idącego samotną ścieżką w kierunku Boga.
Na swojej trzeciej płycie, Poems zebrał śmietankę producentów niezależnych z szeroko pojętego Zachodniego Wybrzeża: Californii, Oregonu, czy wręcz Colorado. Bity zrobili znani i szanowani w podziemiu Mr. J. Medeiros, Stro The 89th Key, Choice37, KriTiKul, Great Jason, M-Phazes (no, ten akurat z Australii), Ohmega Watts, Vintage i Tony Stone, zazwyczaj odpowiedzialni za bity dla tych bardziej ambitnych i ciekawych grup zachodnich: The Procussions, Lightheaded, Acts29 i tym podobnych. Dzięki temu dostajemy czysty hip hop, z mnóstwem soulowych i funkowych sampli, wokalnymi cutami, bluesowym feelingiem żywych gitar. Dostajemy prawdziwy hip hop.
Nie jest tak, że chrześcijański rap musi oznaczać gadanie o Bogu w te i we wte, broń Boże - że tak powiem. Poems nie stroni od odwołań nawet do mitologii skandynawskiej, zajmuje się 4 elementami kultury hip hop, pięknem życia, sprawami życiowymi, owszem, z perspektywy zagorzałego chrześcijanina, ale nie epatującego kaznodziejstwem. tylko wjednym kawałku wspomagany jest przez trzech emce, cieszących sie podobną, o ile nie większą estymą w podziemiu, co Sharlok. Są to Sivion, Theory Hazit i Sojourn, którzy rozpalają mikrofony podziemnego rapu od dawna. Życiowe, czasem wręcz filozoficzne teksty, trochę o Bogu, ale bez przesady, sporo o rapie... Porządny produkt.
Ok, nie wszystkie podkłady są porywające i niektóre mogą irytować, ale całościowo jest to kawał porządnego rapu, z pozytywnym przesłaniem. Poems nosi swój przydomek nie bez kozery, potrafi napisać niezłe teksty, a co ważniejsze, potrafi je również zarymować, co nie zawsze idzie w parze. Płyta raczej dla słuchaczy ambitniejszego rapu spod znaku Fat Jon, Five Deez, Ohmega Watts, The Procussions.
OCENA: 4+\6
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz